پنجره UPVC چیست ؟
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که امروزه در اغلب مناطق مصارف مختلفی دارد و مزایای ویژه ی آن باعث شده که محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کند و بدین ترتیب موارد استفاده از آن بسیار زیاد است.
بهتر است بدانید که در اروپا و آمریکای شمالی نیز اغلب از این پنجره ها هم برای ساخت بناهای جدید و هم برای نوسازی بناهای قدیمی استفاده می شود.
در اینجا برخی مزایای بارز این پنجره ها را نام می بریم تا با خصوصیات ویژه این پنجره آشنا شوید.

مزایای پنجره یو پی وی سی

چندین عامل باعث محبوبیت این نوع پنجره ها شده است که در اینجا برای شما توضیحی مختصر داده ایم.

های UPVC با پلیمر وینیل که با اتم های کلر محاصره شده اند، ساخته شده و در واقع پلاستیک نیست و می تواند به خوبی فولاد کار کند. از این رو این مواد مستحکم هستند. یو پی وی سی (UPVC) ماده بسیار بادوامی است، طول عمر این ماده در لوله های آب و فاضلاب حداقل ۱۰۰ سال است و اکثر غریب به اتفاق پنجره یو پی وی سی که بیشتر از ۲۵ سال از نصب آن می گذرد، هنوز هم قابل استفاده است.

 

  • کاهش مصرف انرژی

برخلاف فلزات یو پی وی سی (UPVC) غیر رسانا است، به این معنی که استفاده از آن در قاب های پنجره موجب می شود که حرارت انتقال نیابد و در نتیجه به پایداری(ثبات) دمای داخلی ساختمان کمک شایانی می کند. رده انرژی قاب های پنجره یو پی وی سی در محدوده با بهره وری بالا جای می گیرد. این موضوع به سبب هدایت حرارتی بسیار کم این قاب ها می باشد. در نتیجه، در این قاب ها حرارت ارزشمند نمی توانند به راحتی مصالح دیگر فرار کنند. قاب های پنجره یو پی وی سی گرایش بیشتری به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی نسبت به انواع دیگر قاب ها از جمله آلومینیوم دارند.

  • عایق صوتی

پنجره یو پی وی سی با شیشه دوجداره قادر به کاهش سر و صدا به میزان ۷۰٪ هستند. میزان کاهش صدا توسط این قاب ها بین ۲۰ تا ۳۰ دسیبل است. این ویژگی باعث می شود پنجره یو پی وی سی برای استفاده در مدارس، بیمارستان ها، رستوران ها ، دانشکده ها و مراکز اجتماعات ایده آل باشد.

  • تنوع در فرم، اندازه و رنگ

یکی دیگر از ویژگی های پروفیل یو پی وی سی یکی از انواع درب و پنجره ، دسترسی به ابعاد و اندازه های متنوع است. پنجره های upvc در انواع بسیار متنوعی از نظر استایل و الگوی بازشو و با پروفیل منحنی نرم و … در بازار وجود دارند. که همه این الگوها بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند. قاب های یو پی وی سی در انواع مختلف در و پنجره از جمله پنجره های عمودی، پنجره های کشویی، پنجره های ارسی، پنجره های فرانسوی و درهای دو جداره در بازار عرضه می شوند.

سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, Upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: